Πράγματα να κάνετε όταν βαριέστε!

 Στην σημερινή ανάρτηση, θα βρείτε πράγματα να κάνετε όταν βαριέστε ! Μη ξεχάσετε να κάνετε follow στο μπλογκ μου για περισσότερη διασκέδαση😀!



1.Διαβάστε ένα βιβλίο. 
2.Μαγειρέψτε.
3.Φτιάξτε μια ενυδατική κρέμα για τα χέρια. 
4.Δείτε το blog μου. 
5.Εξερευνήστε τον κήπο σας. 
6.Φτιάξτε μια κατασκευή ή κάτι δημιουργικό. 
7.Πέξτε με το κατοικίδιό σας. 
8.Βγήτε έξω με τους φίλους σας. 
9. Πηγαίνετε στην θάλασσα. 
10. Κάντε ένα μικρό μαγαζάκι στην αυλή σας. 
11. Προσπαθήστε να ζωγραφίσετε ένα πορτραίτο.
12. Δείτε μια ταινία.
13. Φτιάξτε κι εσείς ένα μπλογκ και πείτε μου στα σχόλια πως λέγεται.
14. Κατεβάστε ένα παιχνίδι. (π.χ. roblox, among us)
15.Ζωγραφίστε πέτρες.
16. Πηγαίντε μια εκδρομή.
17. Κάντε γυμναστική!
18. Ράψτε κάτι.
19. Τραβήξτε φωτογραφίες! 
20. Φτιάξτε ένα ρόφημα!


     ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ FOLLOW ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΆΨΕΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ!


Comments

  1. I think you meant Blog not Block

    ReplyDelete
  2. And I don't speak Greek so I use google translate and I am just saying there is a spelling error

    ReplyDelete

Post a Comment

write whatever u would like me to know :)

Popular posts from this blog

My fav quotes!!

My fav quotes! Part 2🙈

How to make a loop in a bracelet.