Η Καθημερινότητα μου στην τρίτη δημοτικού το 2017!

Η καθημερινότητά μου

Αγαπητό μου μπλογκ, σήμερα διαπίστωσα ότι μέσα στην εβδομάδα έχω πολλές δραστηριότητες και με το σχολείο άλλα τόσα. Θα σου εξηγήσω: Τη Δευτέρα έχω ενόργανη γυμναστική. Την Τρίτη, έχω μάθημα τσέλο, σχολείο και γυρίζω με το σχολικό. Την αγαπημένη μου Τετάρτη έχω σχολείο, ενόργανη. Την Παρασκευή έχω πάλι ενόργανη και σχολείο. Τελικά βλέπεις ότι ελεύθερο χρόνο έχω μόνο τις Πέμπτες και τα σαββατοκύριακα. 
Θα ήθελα, τα Σάββατα που υποθέτω ότι θα είναι ανοιχτά τα παγοδρόμια να κάνω περισσότερο πατινάζ. Την Πέμπτη θα ήθελα να έχω ξανά τσέλο. Την Κυριακή θα ήθελα να τρώω σούσι με τη μαμά και με τον μπαμπά θα ήθελα να πηγαίνω βόλτα στο Χαλάνδρι. Τέλος, θα ήθελα αν γινόταν τις Κυριακές να  πηγαίνω σινεμά με τον μπαμπά. 
Σε χαιρετώ αγαπημένο μου μπλογκ


Comments

Popular posts from this blog

My fav quotes!!

My fav quotes! Part 2🙈

How to make a loop in a bracelet.